Entrada destacada

dilluns, 28 d’octubre del 2013

La Cresta dels Llengots al Tossal del Bisbe.

De fred no en fa, però de vent tant com vulguis. I no m'estranya que m'hagi tocat: fent una cresta era el mínim que em podia passar. Feia molts dies que tenia la Cresta dels Llengots al Tossal del Bisbe a la llista però mai trobava el moment per anar-hi. Ara ja l'he tatxat.


De les crestes que hi ha pels verals de l'embassament de la Llosa, potser és la més bonica de totes: quatre llargs escalables, units per trams molt més fàcils. La ressenya deia que hi havia diversos trams d'Ae o A1, jo l'he aconseguit fet tota en lliure menys un pas que m'ha fet por caure damunt la repisa de la reunió (pas d'Ae).


Així que via semiequipada sobre bona roca en general on amb tascons, aliens i diverses bagues per sabines ja fareu. El primer Ae queda de 6b i el segon 6a, el tercer jo crec que deu rondar el 6c. Corda fixa per accedir al collet de l'R0 i descens en rapel, la resta excursioneta bellíssima però difícil d'explicar, jeje!!


Apa! Fins aviat i avui encara m'he empatxat de mores... mmmmmh!! que bones!!!

2 comentaris:

edunz ha dit...

bona ruta! :)
x cert, has tret mai l'entrellat del clau i bolts que van aparèixer a la llangardaix perdut? ara m'hi has fet pensar..

Parce ha dit...

Ei Edu.

No, no he sabut mai qui ho va fer. Visca l'anonimat!!!

Jeje!!