Entrada destacada

dijous, 25 de gener del 2018

15 anys de... la Pols a l'Era a la Serra Alta.

En aquesta via que vaig obrir ara farà 15 anys a la Serra Alta em va passar una situació del tot curiosa: quan estava espitant l'artificial del L2 se'm va quedar bloquejat l'espitador en el forat sense poder-lo fer voltar, estava completament travat i ni amb el martell podia treure'l. Al final de tant provar-ho vaig trencar la rosca de l'espitador i vaig tenir que deixar-ho estar per aquell dia.


Un cop arreglat vam tornar a la càrrega i, pam! un altre cop trencat. Apa! torna a baixar per arreglar-lo i en tornar-hi, ja per tercer cop, vaig preferir acabar la via d'una vegada. A finals d'any (Des-03) vaig decidir repetir-la amb cordada i vaig tornar agafar l'espitador per provar de treure'l, i res, estava soldat de mala manera, així que allà es va quedar l'espit sense expandir.


Per tant recordeu: a l'artificial del L2 trobareu un espit amb una bagueta negra (ara potser podrida i tot) que marca l'espit rebel. De la resta, escalada treballosa i prou difícil sobre roca del tot variable.

Apa! Fins aviat i qui l'arrenqui li pago una pizza (...que sé que t'agraden molt, jeje!)