La famossísima placa Charter acapara tot el protagonisme de la via i diuen que allí hi havia el buril (o espit) que havia aguantat més caigudes de la península. Tot i així, actualment és el L2 el que s'endú la palma amb només tres claus i un espit i amb poques possibilitats de reforçar, compte!!
Tot i tenir les assegurances justes estan realment on més falta fan, així que podeu portar material flotant divers però potser no el fareu servir massa. La via està restaurada i les reunions tenen anelles i maillons per rapelar. Roca molt bona excepte algun tram del L3 i L4 i, molt poc gastada encara que sembli mentida.
Apa! Fins aviat i per cert... la graduació típica de la zona: apretadeta.
Per si vols anar fent comptes. De la charter apunta el meu vol de 14m al 83: anava canviat de mans, desprès em va semblar fins i tot "fàcil"... a l'endemà en baixàvem iniciant el L2 de la Colores...
ResponElimina14m?!?!? Bufa!!!! Si que et portaven alegre, no?
ResponEliminaSalut Karles.
...era a punt de xapar, però duia les mans canviades i quan vaig intentar d.agafar corda vaig fer la porta i avall...
ResponEliminaEl company em va aturar prou bé amb el 8...
La Villaverde está integramente abierta por abajo.
ResponEliminapotser com fa avui en algún racó salvatge, només s'ho van mirar per dalt d'amagat... oi? hahaha
ResponEliminaPues yo pensava que era mitad y mitad, como mucha gente me parece.
ResponEliminaCuidate crack.
Pues no, fué un bulo falso que se extendió como la pólvora.
ResponEliminaQue interessant aquesta informació!
ResponEliminaDoncs aquest "bulo" es va utilitzar d'excusa per obrir per dalt a saco la majoria de vies que vingueren després a Terradets.Oi?
Bones,
ResponEliminaJo la vaig fer amb el meu nano aquest dissabte y realment el 6a a mi, amb va sembla algo durillo. Ell no va pujar sobrat. Pero crec que amb es podría dir que el grau es apretat. Jajajaja. Es veritat que el llarg 2 es puñetero, pero la placa ull que els moviments son fins finets.