Entrada destacada

dilluns, 20 de gener del 2014

Nova via. La Morty a Busa.

Fa temps em vaig passejar per sota les parets de Busa i vaig quedar bocabadat mirant l'estètic esperó d'una desapercebuda agulla al vessant sud de Busa. Necessitava posar-m'he fort per poder-lo obrir tal com Déu mana, ja que tenia una estètica fora de mida, però he esperat tant que al final algú m'ha passat al davant. Quina ràbia!!!


La Morty és una bonica i estètica via. La rabiosa arrencada del terra és el preludi d'una escalada que exigirà els cinc sentits al qui la repeteixi. A la meitat del L1 aprofita dues xapes d'una altra via i quan aquesta tira a la dreta, la Morty segueix pel fil de l'esperó.


Equipada en els punts més difícils i roca molt bona en general. Escalada difícil a vista i gats ben esmolats per donar el millor de vosaltres mateixos tal i com vaig fer jo per poder-la obrir.


Apa! Fins aviat i  via dedicada a la meva companya de viatge.

Nota (del 21 de Gener de 2016): Repeteixo aquesta curteta i molt bonica via dos anys després d'haver-la obert. Al company l'hi ha agradat i això ja compensa les crítiques infundades que ha rebut.


Grau correcte, escalada atlètica sense pietat i roca molt bona menys l'arribada al cim.