Entrada destacada

dilluns, 14 d’abril del 2014

15 anys de... diverses clàssiques a Sant Benet.

La regió de Sant Benet a Montserrat pot considerar-se el bressol de l'escalada esportiva a Catalunya. Però jo, fa 15 anys, no hi vaig pas anar a buscar frikis sinó repetir unes quantes clàssiques que tenia pendents. La idea era estar-hi dues jornades però una nevada primaveral va fustrar els meus plans i vaig quedar-me amb les ganes de repetir-n'he algunes que a dia d'avui encara no he fet.


Vaig començar per la Normal a la Momieta, després la Boy Roca a l'Elefant i per la tarda la Gómez Xalmet a la Prenyada. Us penjo les ressenyes que he fet i poc puc aportar d'aquestes vies que gairebé tothom a repetit. Recordo que després d'un dia esplèndit, un ventada fortíssima que gairebé m'arrenca del cim de la Prenyada va marcar l'inici del canvi de temps i en l'estona que vaig tardar en arribar al refugi ja s'havia posat a ploure i després a nevar (ni que estigues a la Patagònia!!!).




Apa! Fins aviat i no us les deixeu perdre.