Entrada destacada

diumenge, 6 de març del 2016

Postre de Músic a Narieda Sud.

La Postre de Músic és una clàssica moderna de Narieda Sud. Jo, ja l'havia fet (Oct-05) però el company no, així que he refrescat la memòria perque no m'en recordava de res ja que va ser la primera que hi vaig fer i quan n'hi havia molt poquetes.


I no m'en recordava perque és una via sense cap complicació: fàcil i llarga. Tot i així, atenció a algunes plaques que són ben obligades i amb les assegurances justes (millor NO anar justets de grau), i si us enganxa un ruixat o trobeu la paret molla podeu flipar bastant, jeje!


Nosaltres portàvem bastants trastos, però amb els friends (fins el C1), els Aliens i variat de cordinos i bagues ja fareu (el C3 és prescindible i els tascons opcionals). Roca molt bona i compacta però amb alguna pedra solta en els replans. Poca herba en general.


Apa! Fins aviat i foc a l'obaga

2 comentaris:

Jaumegrimp ha dit...

Per mí també va ser la primera que vaig fer en aquesta paret i em va sorprendre, sobretot els slabs! que no hi estavem acostumats i vam flipar.

Parce ha dit...

Bé, jo encara flipo ara!!! Jeje!!