Entrada destacada

dijous, 22 de març del 2018

15 anys de... la Reina Puig a la Paret de les Bagasses.

Bonics records guardo d'aquesta escalada d'avui fa 15 anys a la paret de les Bagasses de Terradets: la Reina Puig, suposo que després de la CADE la més repetida. Anavem tres i a mi em va tocar tota la part superior amb el flanqueig ultra fotografiat de la 13ena tirada inclòs.


Poc a dir i poc afegir del que pogueu trobar per la xarxa: clàssica, llarga, bonica i imprescindible al currículum. Potser només comentar que seguiu la linia més lògica en el caos inicial vies i que la resta practicament va sortint sol.


Apa! Fins aviat i foc a l'obaga (... o era gas al matalàs?).

2 comentaris:

laura pi ha dit...

A mi també em va tocar el darrer terç i el flanqueig em va encantar, encara recordo com punxava la roca, no em podia creure lo poc sobada que estava!!! Bonica clàssica.

Salut, tàpia i alegria

Parce ha dit...

Jo recordo lo de la foto i poc més, jeje!!

Ens veiem Laura (ben retornada al blog).