Entrada destacada

dimecres, 20 de març del 2019

15 anys de... l'Oblit del Passat a la Paret Bucòlica.

Durant molts anys, sempre que anava a la Paret Bucòlica d'Oliana veia una corda estàtica voleïant al vent, cada dia més feta malbé, cada any més abandonada. Cansat ja de veure-la vaig decidir, fa 15 anys, obrir aquesta via que us presento avui: l'Oblit del Passat.


Via atrevida, aèria i amb bon ambient. Vaig deixar-la bastant assegurada però tot i així cal dur flotants i un bon grapat de cintes pel L2, que a la vegada és el més difícil i on cal vigilar més amb la roca. Tot el contrari que l'espectacular L3 on és molt bona. Jo crec que en conjunt és una molt bona i completa via.


Us penjo la ressenya que vaig fer en el seu moment (ja marcant estil) i on faltaria marcar l'inici de la Via de l'Esther entre aquesta i la Pas d'Estrés. Recordo que durant la primera integral ens va caure una forta nevada en el darrer llarg, uf uf!!

Apa! Fins aviat i no crec que s'hagi repetit gaire ...com en casi totes les vies meves, jeje!!