Entrada destacada

dijous, 20 d’octubre del 2011

L'Animistes a la Roca de Ponent.

Després d'uns quants dies fen vies romàntiques (amb alguna excepció), avui a tocat fer-ne una de guerrera. Guerrera entre molts altres adjectius.


La silueta de la Roca de Ponent a Montserrat m'ha atret des del primer dia que vaig anar als Pollegons. Durant molt anys només dues vies recorríen aquest verticalíssim vessant amb ombra durant el matí. La via dels Animistes és una d'elles.


Difícil, vertical, mantiguda, piquent, atractiva, atrevida, oberta amb destresa... bona, molt bona però compte que a la vegada amaga el verí (grau apretat). La roca és molt bona menys alguna pedra molt puntual. En general, és una via de placa però amb alguna esquitxada de fisura. Està bastant equipada però amb alegria. Millor dur tascons que friends, nosaltres només hem posat el C2 (primera cinta de la imatge) perfectament tasconejable.



Apa! Fins aviat i guindola opcional per les reunions que són molt incòmodes.

6 comentaris:

Mingo ha dit...

Que hi vau anar divendres passat?

luichy ha dit...

Mira tu por dónde. Si la hicisteis ayer, os hice fotos con el teleobjetivo. Cuando las revele ya te enviaré alguna.

Parce ha dit...

El dia que faig les vies, sempre és el dia que penjo el post.

Quan arribo a casa hem descarrejo les fotos i ja faig el post, per això, de vegades, les ressenyes triguen una mica més.

Espero que amb el teleobjectiu no surti quan hem tibava de les cintes, jeje!

Fins aviat.

edunz ha dit...

aquesta ja fa dies que li tinc ganes, m'esperaré una mica a tibar més.. el teixi i les perles que va deixar x tot!

Parce ha dit...

Val la pena estar fort per disfrutar-la, Edu. Jo pensava que seria d'anar fent i vaig acabar amb el braços infladíssims.

Cuidat.

Ramon Maeso ha dit...

la vam fer amb l'ignasi fa 3 o 4 anys... Hem vaig baixar d'un llarg, juas,juas... felicitats bow!!!