Entrada destacada

dimarts, 19 de març del 2013

Tirant pel Dret a Canalda.

A la paret de Canalda ja ho tinc gairebé tot fet, només em falten les vies més difícils i exposades, així que quan tinc ganes d'escalar-hi he d'anar repetint el que ja he fet. Tot el contrari li passa al company que m'ha acompanyat avui, que només hi havia escalat un cop. Així que hem anat a repetir un parell de vies. La primera ja l'he piat en el blog, la Cherokee Express. I la segona ha estat la Tirant pel Dret, la bonica Tirant pel Dret.


Estic molt content de com va quedar aquesta via: assegurada en les panxes més difícils però mantenint l'escènssia canaldera. Després d'obrir-la l'Agost del 2005, l'he repetit en dues ocasions més (Ago-05 i Mai-09).

Roca molt bona (amb trams excepcionals), molt vertical, atlètica i gairebé equipada (amb aliens i/o tascons ja fareu). Rapelable amb dos rapels espectaculars i ideal per combinar amb alguna altra (com hem fet nosaltres).


Apa! Fins aviat i disfruteu-la que és de les bones.

Nota (del 2 d'Octubre de 2013): Aquest passat hivern, quan vaig fer per darrera vegada aquesta via, vaig pensar que estaria bé deixar-la equipada per rapelar però vaig fer curt de xapes amb anella, així que avui hi he tornat amb un company (que no havia escalat mai a Canalda) per deixar-la a punt.



Per tant, perfecta per fer-la, rapelar (doble corda) i anar a fer-n'he una altra. Nosaltres l'hem combinat amb la via de l'Ignasi que comença just al costat.