Entrada destacada

divendres, 22 d’octubre del 2021

Sol Rogent a la Roca dels Arcs.

Encara m'en queden moltes de vies per fer a Vilanova de Meià i a la Roca dels Arcs també. Avui una de les perdudes injustament en el temps: la Sol Rogent, amb la típica roca del lloc (poc gastada això sí) i els desploms característics, uf, uf!!

I els meus braços necessiten més hores de gimnàs (o menys quilos de llast) per tibar amb solvència d'ells: ara per ara, tot són tremolines i fuites d'oli del pistó. Dit això, prepareu-vos per un L1 cabró i un L3 espectacularment bo amb unes remades extrallargues dignes del millor palista. La resta bastant més fàcil.


Diuen que via equipada: jo prou recomanaria dur friends fins C1 i Aliens, sinó, en els llargs superiors potser tindreu més excursions de les desitjades i el de segon alguna que altra diagonal punyatera. Roca molt bona en general. Grau original 'vuitantero' total, jo us he posat el que a mi m'ha semblat (i no precisament benèvol).


Apa! Fins aviat i gratitud especial al company que s'ha ofert (generosament) per fer de primer el Desplom del Santi mentre jo he apretat de segon com una bèstia. Oh Yeah!!!