Entrada destacada

dissabte, 2 de juliol del 2022

Molière al Contrafort del Tuc de la Tallada.

Comencem la temporada pirinenca a la racòndita i bonica Vall de Molières. I possiblement és perquè estic en baixa forma, però els 90min que diuen que hi ha d'aproximació fins el Contrafort del Tuc de la Tallada se m'han fet bastant llargs (l'irregular camí principal tampoc ajuda massa, és força trencacames).


Per contra, la via que hem repetit, la Molière, és ben interessant i maca amb algun llarg realment bo: el L4 més mantingut i difícil del que la ressenya diu (jo prou he fet més d'un pas de 6b+) i el L6 amb una fisura ampla a l'inici on la mida del puny ho és tot. De la resta, sense desmereixer, li falta alguna coseta, per exemple: l'he trobat poc evident en algun punt, fent necessari consultar la ressenya a mig llarg i algunes reunions ubicades en llocs extranys.


Semiequipada menys el L5 i L6 amb totes les reunions equipades. Cal dur Aliens, friends fins C4 repetint (més o menys) el C1 i el C2 sobretot per la part superior. Roca molt bona amb algun bloc sonor i alguna arribada a reunió un pèl matollera (res dramàtic però emprenya). Sol tota l'estona.


Apa! Fins aviat i descens en tres rapels encadenats fins les pendents d'herba de l'esquerra de la paret (30, 40, 60).


2 comentaris:

pepet ha dit...

Tot i el meu penos estat físic , bona jornada
Gracies company.

Parce ha dit...

A tu, Pepe, per fer-ho possible. Jo també vaig acabar cansat (no et pensis). Jejeje!!