Entrada destacada

diumenge, 29 de gener del 2023

La Marià Garriga a la Paret d'Odèn.

No hi ha res com la tranquilitat de la comarca per disfrutar d'una gran jornada d'escalada. Des de la Cor de Roure que no feia una via tant guerrera com la d'avui (probable primera repetició), i és que de la Paret d'Odèn sempre en surto amb la sensació d'haver fet un viot (com aquesta o aquesta altra).


La Marià Garriga és una via d'escalada combinada ben difícil des del primer fins l'últim metre. Sempre m'havien dit que el lliure acabava on començava l'artificial i aquí, aquest concepte pren la seva màxima forma. Un terreny de joc en que cal saber-se moure... la meva enhorabona més sincera als oberturistes.


Via semiequipada amb un L3 ben treballós. Reunions equipades. Cal dur 6 claus variats, bon joc de tascons, friends fins C3, Aliens i un bon grapat de cintes (recomanable repetir el C3). Roca molt bona en general, molt compacta amb poca pressa de peus. 


Apa! Fins aviat i ...possible descens en dos llargs rapels (R4 a R2 i R2 a terra).


1 comentari:

nil ha dit...

bones.
visc a Coll de Nargó i m'agradaria molt preguntar-te algunes coses sobre aquesta paret, que em va deixar flipat quan la vaig veure des del cotxe no fa ni dos mesos. podries sisplau escriure'm un missatge al 638034658. gràcies i fins aviat