Entrada destacada

dissabte, 6 de novembre del 2010

Gavina a la Paret d'Odèn.

La part occidental de la paret d'Odèn és un inexpugnable escut taronja, deplomat i llis. És una paret maca. Una talaïa meravellosa sobre la comarca on només unes poques vies s'atreveixen a superar-la.
La Gavina és una d'aquestes poques vies. Una via curta, dura, entretinguda, díficil, vertical, evident, poc equipada, de les que infravalores, d'aquelles que deixen un bon regust de boca quan arribes a dalt i sobretot sobretot oberta amb molta destresa (a la ressenya original només demanen 4 claus, dos friends i tascons, impresionant!!!!).

En aquesta via me n'he baixat tres vegades (jun-96, set-98, abr-03). La via en que me n'he baixat més cops. He patit, l'he sofert, l'he suat i ens hi hem estat un munt d'hores però  PER FI!!! m'he tret l'espina de tants i tants anys. Avui, l'únic que volia era fer-la, no m'importava si no la disfrutava, ni m'importava si no podia apurar cap pas en lliure (L1) com així ha estat, només volia sortir per dalt.


La ressenya original l'he trobada molt molt apretada de grau i material, així que l'he retocat una mica. Tot i així, avui he fet una bona cura d'humilitat.
Per acabar, vull felicitat els obridors per aquesta petita joia.

Apa! Fins aviat i foc a l'obaga.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Parce, em sap molt de greu però la càmera m'ha fet el salt i no ha grabat les fotos que et vaig tirar!
Em cago amb les càmeres digitals i tot el que comporten...!
Sí, ja sé que tenen avantatges...


Per cert, pel que fa a la via, només afegir, que el Romàntic va haver de fer diverses i emocionants sortides en lliure a l'artificial del tercer llarg...

Xuxe, si vas obrir aquest llarg amb només dos friends m'agradaria saber quin petit tram vas fer en artificial...i com vas poder graduar la resta de cinquè...!! jaja, quin "subidón"!

Salut i records.


Axel

Parce ha dit...

Ja saps que posar a la carta als reis, jeje!!!
Cuidat.

Anònim ha dit...

Felicitacións per la repetició,que jo sapigui no més tenia una unuca repetició, per Ignasii en Dimas.
enting mols bons records
xuxe

Parce ha dit...

Ei Xuxe. Jo també en guardaré bons records, jeje!! Aquesta també serà de les joies de la comarca que no farà ningú, però almenys ja la tinc al sac.

Cuidat.