Entrada destacada

dijous, 23 de maig del 2024

Les Aventures d'en Guillem Condal a la Paret de l'Ànima.

L'agenda condiciona i la meteo mana. Així que després d'una matinada amb ruixat inesperat, el dia s'ha llevat del tot incert. Per tant, no m'he volgut complicar la vida i he anat a Coll de Nargó a fer una vieta que vaig trobar per casualitat l'altre dia remenant ressenyes: Les Aventures d'en Guillem Condal a la Paret de l'Ànima.


He de confesar que m'ha costat molt entrar en el moviment que que demanava la via i tot em semblava super difícil però, de mica en mica, he anat trobant el gest i ja no m'ha semblat tant inhumà. Tot i així, el L1 demana una bona apretada. A més a més, és un llarg molt sinuós amb un parabolt massa a l'esquerra que ni he xapat. La resta, amb trams de placa d'adherència ben bonics.


La via està equipada però uns Aliens pel L1 us poden anar prou bé. Roca molt bona amb un parell de llastres sonores de bones dimensions en el L1 i L3. Descens en rapel i poc més ha afegir.


Apa! Fins aviat i a combinar amb la seva veïna: l'Esperó Tiquismiquis.