Entrada destacada

dijous, 14 d’abril del 2011

15 anys de... la Blau Vellutat a Canalda.

La meva relació amb Canalda començava a pendre forma i, de mica en mica, anava descobrint els seus encants.


La Blau Vellutat és una via que cada cop que la faig m'agrada més, ja en porto tres (aquest dia, el Des-04 i el Jul-09 i encara hi tornaré). Les dues primeres vegades no vaig saber trobar el L1 i vaig pujar per on vaig poder, però la tercera vegada si que ho vaig fer i vaig flipar pepinillos de lo guapo que és. El L2 el tinc pendent d'alliberar amb un bloqueig al mig del desplom que encara em rebutja (però acabarà queient...-Palabra!!-) i per acabar un L5 magnífic i atlètic. Sinó us asusten els burils, és una via molt bona.



Com que puja per l'extrem dret de la paret i aquesta canvia d'orientació progressivament de sud a est, podeu fer-la tranquilament durant les tardes d'estiu a partir de les 15h.



Apa! Fins aviat i foc a l'obaga.