Entrada destacada

dimarts, 13 de setembre del 2011

15 anys de... la Víctimes de la Dimensió a Canalda.

Gran alegria em produeix presentar-vos aquesta via, va ser la primera que vaig obrir i, a més a més, a Canalda. En aquells dies el nombre de vies a la paret era ja important i l'espai per obrir-ne de noves començava escasejar. L'atraïent i desafiant forma de l'arcada ens va fer descidir obrir una variant per sobre d'aquesta i amb el buit al peus. Quin ambient!!


Per aquells dies, erem bastant radicals i volíem deixar la via amb el mínim d'expansions possibles, volíem seguir l'estil dels nostres predecesors obridors de la paret, volíem obrir una via amb caràcter. Jo era un pobre passarell que no tenia ni idea d'obrir però el meu company en sabia més i era ell qui tallava el bacallà. Al final ens va sortir una via bastant xunga que només té una repetició (que jo sàpiga) i com que la lògica del sector ens aconsellava acabar a la reunió de damunt del sostre de la Dimensió Aproximada (R4) així ho vam fer. Seguir cap amunt era fer una pedalada que cap dels dos tenia ganes.


Apa! Fins aviat i ...penseu que no us podreu baixar.