Entrada destacada

divendres, 27 de setembre del 2013

Els Guardians de Busa a la Presó de Busa.

Sempre he pensat que hi ha vies que només es repeteixen una vegada i Els Guardians de Busa a la Presó de Busa és una d'aquestes. Quan parlo malament d'una via, llavors em foten la bronca per fer-ho, però jo només escric les sensacions que he tingut i, les d'avui han estat: per haver-m'he matat.


La primera imatge de la fissura/diedre/xemeneia no reflexa el que després et trobes, bufa! Tot sigui dit, algun tram bo, bonic i exòtic també hi és, com ara el L2 i gairebé tot el L3.


Però m'he flipat tant en el L1 que en arribar a l'arbret de l'R1 he pensat que no m'aguantaria i he seguit amunt. En arribar a l'R2 no he sabut com muntar la reunió (encara ara no sé com ho van fer el oberturistes) i he seguit amunt.
Finalment, després de 80m al límit de la corda, he arribat a l'R3 amb els ulls sortits i col.locant tot lo petit que hem quedava per montar la reunió, menjant-m'he amb patates tot lo gran. Uf uf!! Quina agonia!! Encara estic taquicàrdic!!!


Així, el material que demanen els oberturistes i el que he fet servir jo, no te res a veure. Però podem arribar a un consens dient: Tascons, Friends (fins C3), aliens, alguna baga i alguns cordinos prims. La roca (la gran culpable de que aquesta via sigui xunga) és molt dolenta en el L1 (però molt), acceptabe amb algun tram bo en els L2 i L3, però al final d'aquest i el L4 torna a ser dolenta amb ganes.


Apa! Fins aviat i suposo que això em passa per anar en solitari, jeje!!

Nota (del 15 d'Octubre de 2023): L'objectiu NO era repetir aquesta via, ni molt menys, però m'he confós i ens hi hem posat per error (i quina rabia m'ha fotut, grrrrrr!!!). Com a referència dir-vos que hi ha hagut un desprendiment amb blocs enormes perfectament identificable just a l'esquerra.

Pel que fa a la via... segueix essent lo que era: sense millora, sense empitjorament i sense afectació pel desprendiment.

6 comentaris:

edunz ha dit...


la roca no és tan xunga ni la via és tan cutre, ja diran futurs repetidors
El que no és, és una via recomanable per anar en solitari
i recomanable la topo original

Parce ha dit...

Jeje!!! No recomanable en solitari... ni amb cordada.

Mira no ho volia escriure però davant la vostra insistència per fer-la atractiva ho diré: ÉS UN CALLO DE VIA.

Apa, ja està. Opinió personal.

Anònim ha dit...

Ostia Lluís, em sobte tant la teva insistència en despotricar de les vies dels altres com la de convertir segons quines reunions d'arbres centenaris, en reunions precàries...!
hi ha alguna cosa que no entenc...
què vols,que no hi obrin més vies?
o es que t'han fotut la línia?
mira, aquest és el joc que els agrada jugar i l'entenen així...

quan vas dir lo de les reunions de la Torres la vas liar, què passa que tampoc vol que es fagi?
els espits s'han tret perquè no hi feien cap falta i mai hi havien sigut, no cal que els posis de nou.
perquè els seus autors, fa casi 70 anys la van deixar així, i han dit reiteradament que els hi semblava absolutament innecessari que estéssin allà.
Busa mola, i la roca és la que és... tu tries si hi jugues però una mica de respecte!
Hi ha vies a la cara sud que per mi no haurien hagut d'obrir-se i no ho vaig foten a la cara de ningú!

Adrià

Parce ha dit...

Caram Adrià!!! Com m'ataques!!!

Tranquil que el temps acaba posant les coses a lloc.

Vinga crack. Cuidat.

Anònim ha dit...

Lluis,no t'ataco no, ni molt menys... parlava des de la màxima objectivitat.

no es tracta de posar res a lloc, crec jo.

cuida't molt i sigues feliç!


Adrià

Anònim ha dit...

Ostres no sabia que vas anar-hi sol 😂😂😂 si o se t’acompanyi😂😂😂