Entrada destacada

dimarts, 24 de setembre del 2013

La Directa Anna a la Roca Gran de Ferrús.

Ja tornem estar en un estiu d'aquells que s'estira com un xiclet. La temporada pirinenca ja la vaig tancar i ara aprofito per fer vies en aquelles parets que hi fa fred a l'hivern i calor a l'estiu. Avui, la Directa Anna a la Roca Gran de Ferrús.


Aquesta emotiva pedra i un espit sense xapa marca l'inici de la via. Una via molt poc equipada: burils a les reunions que cal reforçar i només un buril en el L1, un clau en el L3 i un tac de fusta en el L4. Ja us podeu imaginar que amb aquesta abundància de material, he navegat i dubtat molt sovint de si anava per on tocava o no, però tot i així m'ho he passat molt bé ...m'ha agradat.


Demanava portar claus, però he passat sense clavar, fent servir els tascons a fondo. Per tant, joc de tascons ben complert (i habilitat per col.locar-los), Friends (fins el C3), aliens i alguna baga llarga i algun cordino prim. La roca m'ha semblat molt bona, encara que algun tram del L3 i L4 cal prestar atenció. Herba a l'entrada i sortida de l'R3 (argelagues malparides) i augmentant amb l'alçada.


Apa! Fins aviat i ...per fer un  tastet per sopar ja n'em tingut prou, jeje!!