Entrada destacada

dijous, 31 d’octubre del 2013

15 anys de... la Griviola Bella al Montgròs.

El meu primer intent per escalar el Montgròs de Montserrat no havia estat precisament plàcid, però estava disposat a canviar les coses. Així que, tant bon punt vaig poder tornar-hi allà estava, pujant pel Camí dels Francesos fins al preciós Torrent del Migdia.


Vaig fer la meitat de la Griviola Bella en solitari (fa 15 anys encara sense restaurar, actualment ja n'està), però una cordada de manresans em va atrapar i vaig sortir encordat amb ells. Guardo un gran record de la via (i la companyia), molt bonica i mantinguda en els llargs inicials i més ajaguda en la part final.


Apa! Fins aviat i ...per companyia la que vaig tenir durant la nit (de Tots Sants) a la Balma dels Plecs: dos grups s'havien de trobar a la balma de les Pruneres, uns duien els panellets i els altres el ron cremat, adivineu quins es van equivocar!!!