Entrada destacada

dijous, 12 de desembre del 2013

La Rucs on the Rocs a la Serra de Sant Joan.

Solet d'hivern espectacular a la Serra de St. Joan de Montanisell, si estava tant bé, que hem escalat la Rucs on the Rocs amb màniga curta i amb una bona suadeta per arribar en aquest cor que marca l'inici d'aquesta fabulosa via.


Inteligent recorregut: ben trobat i ben resolt. La roca i el canto també hi ajuden, però la manera en que l'han deixat, acaba de donar-hi la bellesa a la via, felicitats!! He d'afegir que la graduació original m'ha semblat una mica inflada i concentrada en curts trams, però bé ...aquí cadascú dirà la seva. A la meva ressenya poso el que a mi m'han semblat, tenint en compte que alguns llargs els vaig fer de segon i que l'Ae no el vaig alliberar.


De material, només hem fet servir Friends fins el C2 (C3 opcional), Aliens i alguna baga, els tascons els hem passejat. La roca molt bona i descens en rapel (preveure bagues per abandonar): R7 (que no és al cim) a R5, R5 a R3 (guiar cordes), R3 a R2 i R2 a terra. Còmode i ràpid.


Apa! Fins aviat i ...això si que és un bon clau, la resta són tonteries.