dijous, 5 de juny de 2014

L'Esperó Màgic a La Prenyada i l'Original a La Mòmia.

Dilluns volíem repetir l'Esperó Màgic a La Prenyada, però per motius que no venen al cas ens vam baixar, i el company em va dir que no estaria tranquil fins que no l'hagués fet. Doncs ja pots estar-n'he perque ja l'he repetit. Primer l'Esperó Màgic en companyia i com que m'he tornat a quedar sol, he anat a fer l'Original a la Mòmia que encara no l'havia escalat mai.


El seu nom ja ho diu tot: Esperó Màgic. De les millors vies en placa que hi ha al massís. Menys el L1, la resta és un festival de patates i merlets montserratins. Jo la posaria entre les imprescindibles. Escalada vertical i atlètica encara que per la graduació pugui semblar una altra cosa.


I després, l'Original de la Mòmia. Una altre recital d'escalada genuïnament montserratina. Viatge en el temps durant 20min. i retorn a la realitat després d'una migdiada al cim (també imprescindible amb el dia tant bonic que a fet, jeje!!).


Vies "restaurades" i gairebé equipades on alguns friends (fins C1), aliens i bagues per merlets us poden anar molt bé. Les assegurances costen de veure (les dues en tenen d'afegides). Roca excepcionalment bona i cantelluda. Descens en rapel (possible amb una sola corda de 60m).


Apa! Fins aviat i tranquilitat i força amic meu (...i Forza Italia, jajaja!!!)

7 comentaris:

"PACA" ha dit...

Ets massa legal! El company era Jo,ens vem baixar per que al primer llarg vaig pujar com un ànec de segon plorant lo imposible,i a sobre,la cago amb l`italià...Hem vaig perdre lo millor no?(hagués pujat?).GRÀCIES AMIC.

josep i laura ha dit...

És clar que haguessis pujat Paca, és tan bo que no tens més remei que anar amunt, quins còdols déu meu (i que consti que soc atea i agnòstica declarada)! De totes formes, t'estic infinitament agraïda de que deixessis en Parce amb les ganes, jejejejeje.
Salut i força companys!!!

Parce ha dit...

Ja hi tornarem Paca!!! Que aquesta no em sap gens de greu tornar-hi.

Apali.....

Mohawk ha dit...

Què no estava desequipada la Normal de la Mòmia?

A tibar-li crack!

Parce ha dit...

Doncs, no ho sé. Però jo em vaig trobar tres parabolts i un espit.

A partir d'aquí.... "qui zir!!!"

kike ha dit...

Hola:
Han estat reequipades aquestes vies ???
Gràcies

Parce ha dit...

Si (ja ho dic més amunt) però assegurances justes.