Entrada destacada

dijous, 13 de novembre del 2014

Torrente de Flujo a Canalda.

Cada cop em costa més expresar en paraules el que sento quan acabo d'escalar una via que no he fet a Canalda, i si aquesta és com la Torrente de Flujo, en que vaig fracasar una vegada (Nov-98), encara més. Gràcies, de nou, als companys per fer-se els llargs difícils i per assegurar-me tant i tant bé.


La via ni molt menys s'ha de menystenir. En algun article publicat posa: -Ir sobrados en el Vº grado-. Jo més aviat diria en el VIº grado. Diverses panxes són rabiosament atlètiques i obligades. Cap llarg destaca per sobre dels altres ja que tots tenen el seu què. Personalment crec que tots són difícils i sinuosos. Si m'hagués de mullar destacaria la sortida del pas d'Ae: tot i que als companys els ha sortit en lliure (6c+), a mi m'ha costat horrors (amb caiguda inclosa).


Cal que porteu els tascons i els aliens, així com un grapat de bagues. Les reunions són molt justes i cal reforçar-les amb inventiva (normalment boixos). Els llargs estàn força pelats i cal una bona dosi d'intuïció i habilitat per assegurar-los. La roca en general és bona però amb bastants trams de líquen. Jardins verticals sortint de l'R1 i entrant i sortint de l'R4.


Apa! Fins aviat i... o sento bou, però ja has fet tard, jeje!!