Entrada destacada

dilluns, 23 de gener del 2012

Gran Slab + Sr Tarzán al Pas Nou.

Més sol per sintetitzar el que em quedava de vitamina D. Després d'una setmana espectacularment activa deixarem reposar el cos i l'ànima... però es que s'ha d'aprofitar al màxim aquest anticicló que quan començi a ploure el trobarem a faltar.


Em fet una escalada tranquila al Congost del Pas Nou de Vilanova de Meià. Em entrat per la via Gran Slab que dóna nom a llur sector esportiu, i em seguit per la Sr. Tarzán. Així em caminat menys i em escalat una mica més.



La combinació és ràpida i còmoda. Bona per iniciació avançada. Si és així, millor portar els aliens, si no amb cintes ja fareu. La roca és molt bona i l'escalada típica de la zona (vertical i canto gros).


 
Apa! Fins aviat i... la neu es fa esperar, oi?