Entrada destacada

divendres, 7 de setembre del 2012

La Tarzan al Santuari de Lord.

Aprofitem les llums de la tarda per acostar-nos a l'altiu Santuari de Lord per repetir una via que vaig obrir el Març de 2001, ben mirat, el que vaig fer jo va ser acabar-la, per què ja estava mig oberta. Un mes després vaig repetir-la per fer-la tota en lliure però un pas s'hem va resistir.



La Tarzan és una via equipada amb les assegurances justes, al més pur estil solsoní. Com hem tingut que apretar avui i com anàvem aleshores, bufa!! Almenys aquest cop SI que l'hem fet tota en lliure, com m'ha molat, jeje!!


Amb quatre cintes ja en tindreu prou (si si ho heu llegit bé, quatre), tirades curtes, roca bona però que en algun punt cal tocar amb tacte i apretar els dits i el cul que la via prou s'ho val.



Apa! Fins aviat i... boníssim el pont de roca de l'R1.