Entrada destacada

dijous, 13 de setembre del 2012

15 anys de... l'Altaïr a La Bruixa.

La Bruixa és una paret que atrau les mirades de camí al Port del Comte i l'Altaïr és una arrogant via de diedres, fissures i plaques combinades de forma magistral dins la verticalitat més absoluta de la paret. Molt respecte em feia afrontar-la en solitari però els espits que l'esquitxen m'envalentonàven a fer-ho.



S'han de dur 10 claus i tascons però recordo que vaig fer un parell de passos de ganxo d'uns bons forats. Recordo que la roca era bona però en cada llarg hi havia aquells curts trams trencats i mediocres, recordo que el trosset que em va costar més va ser la sortida de l'R2, tot i que la sortida al cim en lliure també em va costar després de tant artificial.


Apa! Fins aviat i ...per practicar artificial és ideal.

Nota (del 2 de Desembre de 2018): Repeteixo aquesta bona via de Font Ferrera amb els records ben llunyans.


Res a afegir del comentat a dalt. Quan tingui un ratet refaré la ressenya per que quedi actualitzada.