Entrada destacada

dimecres, 13 de febrer del 2013

Noves vies. L'Esperó Marià i NO Fracking a La Corriu.

Dies de Carnaval, de festa i alegria. Dies, per part meva, amb sentiments agredolços: dolços pels nounats de diversos amics i agres per que aquests dies a fet un any que un bon amic ens va deixar. Així doncs he anat a La Corriu a obrir una via que de ven segur li hauria agradat.


L'Esperó Marià és una via molt bonica, curteta, però molt bonica. Realment he tingut una sort increïble. Tot i així, llàstima de tres passos d'Ae en el desplom inicial. La resta, en lliure més fàcil del que sembla.


Encara que aquesta l'he obert avui, fa un parell de setmanes vaig anar-hi acompanyat per obrir-n'he una altra: la NO Fracking, el problema és que vam fer curt de parabolts i avui, aprofitant que el descens es fa rapelant per aquesta segona, el he anat a col.locar.


Així doncs, teniu un parell de vies precioses, sobre una roca molt bona (tot i els líquens emprenyadors) i un grau picantó amb les xapes justes (no us oblideu els aliens i les bagues per la primera).



Apa! Fins aviat i lloc especialment indicat pels que pateixen estrés.

Nota (del 3 d'Octubre de 2013): Avui entre núvols i roines, repetim l'Esperó Marià per confirmar el grau i arreglar els rapels de baixada per la NO Fracking, ara estan perfectes, només falta posar-hi un passamà al cim per arribar amb més seguretat a la primera instalació.



Res a afegir que no hagi explicat en el post. Sobretot un detall: assegurances justes.

Nota (del 9 de Febrer de 2017): Avui he posat un tros de cadena a mode de passamà per fer més segur l'accés a l'R3 des del cim de la paret.

Nota (del  13 de Juny de 2020): Fantàstic dia primaveral brollant aigua arreu que en ha fet canviar de plans i hem repetit la NO Fracking. Tot a lloc.


9 comentaris:

Mingo ha dit...

Felicitats per l'apertura, esperem les ressenyes. Però on està exactament aquesta paret?.
Salut

Parce ha dit...

Això està en un lloc preciós però molt amagat. Espero que amb la ressenya i un mapa en tinguis prou, sinó, ja m'ho faràs saber.

Som-hi.

Jaumegrimp ha dit...

Aquest dilluns hem repeptit la No Fracking, abans hem fet la Germanautes; Ens ha agradat molt, però que molt la zona i la roca, que tot i ser conglomerat és de molt alta qualitat. La primera tirada cal posar-hi ganes! entre el segon i tercer bolt hi vaig poder posar un merlet i abans de reunió un altre.
Vam quedar molt contents i ja no ens va quedar mes temps que si nó anem a la veïna, l'esperó Marià...hi tornaré, segur a fer-la.
Gràcies per fer-nos disfrutar, i "patir" tant!

Parce ha dit...

M'alegra que us hagi agradat. Els parabolts del L1 van ser posats sense penjar-m'he: en equilibri i amb "maxima vibrazione". Estic molt content de com va quedar.

Salut Jaume.

Jaumegrimp ha dit...

Ahir vaig intentar l'Esperó Marià i em va sorprendre la roca, per lo dolenta, vaig acribillar el company ! superat l'artifo i passat el següent bolt, el quart, vaig dubtar, vaig sortir cap a l'esquerra i amunt fins a sota on es tornava a posar dret, a uns metres mes amunt tenia un possible merlet...i molt mes amunt vaig veure un bolt. No vèia el pont de roca que marques a la resenya...vaig desgrimpar fins el bolt i desanimat vaig baixar.
Preguntes: el Pont de roca hi és o l'has de muntar? els Merlets són bons? ja que em van caure alguns bolos prou bons aparentment...
vaja que hi hauré de tornar.
La roca és molt diferent que la que hi ha a la No Fracking que vam repetir i la veritat allà és molt bona, sembla mentida en tant poc espai.

Parce ha dit...

Respostes: Hi és i muntat. Si (en una foto del post és veu).

Jo crec que la roca és igual de bona en les dues vies, en general.

Tindras que tornar-hi amb les piles carregades (i busca bé els cantos que n'hi ha de molt bons).

Salut

Jaumegrimp ha dit...

Sí que hi hauré de tornar sí....merlet o pont de roca? que a la foto el que veig és un merlet.
Doncs no sé si serà l'hivern i les gelades d'enguany, però el company et pot certificar que els còdols quèïen a pleret, i estic acostumat a la roca de Sant llorenç del Munt....i tens raó amb això de les piles.
M'ha picat la via punyeta.

Pau ha dit...

Fa uns dies varem escalar la via de l'esperó. Em va semblar ben bona, de posar-hi morro i gest. L'Ae el vem poder escalar en lliure (serà un 6c bloquero o aixi), la roca ben bona tot i que cal vigilar per estar poc tocada.

Parce ha dit...

Molt bé, Pau. 6c queda anotat. Gràcies per la informació.