Entrada destacada

diumenge, 5 de desembre del 2010

Directa al Cilindre

Dia lleig, gris, apàtic... sembla que últimament estic de pega, però això encara hem fa venir més ganes d'escalar i avui... avui era un dia diferent, un dia especial. Esacalaria en un lloc nou, és cert, però el que el feia més especial és que estrenava nous companys de cordada.
L'únic problema d'estrenar nous companys és que mai trobés el moment per anar a la paret. Comences a parlar i parlar, parlar i parlar i l'estona passa que ni t'he n'adónes. I quan finalment ens decidim, el dia gris i apàtic s'havia convertit en gris i plugós. Vatua! I ara què? Canvi de plans i ha buscar desploms.


La Directa al Cilindre complia els requisits necessaris i tampoc hi havia escalat mai, així que perfecte. En els dos primers llargs no hi ha problema per la pluja però en els dos darrers ja ens hem trobat la roca molla. Com que la presa és bona i no hi ha adherència ho hem fet prou bé.



La Directa és una via magnífica ens tots els sentits. Suposo que abans es portava bastant material però ara és una molt bona via equipada. Vertical, mantinguda i molt evident. La roca és bona i millorant amb l'altura (hi han alguns bolos en el L1 i L2 que fan una mica de por). Realment no cal dir gran cosa d'aquesta via, els cantos polits ja denoten que s'ha fet molt, que es fa molt i segur que se seguirà fent molt.


Per baixar podem fer-ho caminant o rapelant per la via. Compte amb la verticalitat.

Apa! Fins aviat i foc a l'obaga.

5 comentaris:

Xavi ha dit...

Bona via! mira que he escalat vegades per la zona i aquesta encara no l'havia fet mai, fins fa dues setmanes. Això si, al revés que vosaltres, escalant amb un dia radiant (després, però, d'un bon esmorzar al bar mentre s'esvaïa la boira).
Per cert, el dia abans havíem fet la via "d'esquerres", guapa, guapa, quin primer llarg més bo, felicitats!

Parce ha dit...

Tot va ser pim pam pum al veure que plovia i crec que va ser una bona descisió.
La d'Esquerres... si, jo també crec que és maca. I per aquelles plaques en solitari no vegis com apretava, jeje! La vau fer tota en lliure? L'inici del L2 hem van dir que era 6c. Vau col.locar molts aliens? jo crec que s'en posa algun en el L1 i L2.

Enhorabona per les vies.

Xavi ha dit...

La sortida del L2 vam fer un parell d'A0, m'ho vaig mirar però em va semblar una mica més de 6c. Potser que feia una mica de fred i les apretades de regleta petita no són el meu fort. D'alien en vam posar un parell al L1 i un al L2, em sembla que cap més. I sobre les apretades en solitari, déu n'hi dó! La placa de dalt de 6b també se les pela...
La setmana passada vam repetir la Dimensió a Canalda, merci pel reequipament! menys patidora que la Víctimes (la vam fer fa un mes i vaig trobar que té alguna bona apretada d'aquelles de millor no caure...). Demà havíem de tornar a tatxar a Canalda, però amb tanta aigua ho aplaçarem...

Vagi bé!

Llorenç ha dit...

Guapa la via! i el dia! semblava que no fariem res però al final vam fer una via que jo tenia en llista desde feia molt temps! tot un plaer compartir-la...tot i que ara ja en tenim alguna altra per compartir! ja t'avisarem!

Com et vas currar l'empalmada dels dos darrers llargs sota la pluja! felicitats!

Parce ha dit...

Xavi. Jo no he restaurat la Dimensió, ho ha fet en Xuxe. La Víctimes va quedar com estava però amb parabolts. El criteri va ser canviar peça vella per peça nova però sense modificar l'exposició.

Llorenç. Quina sort vam tenir. Ja diràs quan us va bé.

Salut.