Entrada destacada

dimecres, 2 de novembre del 2011

15 anys de... La Banda del Tako a Narieda Oest.

Bellíssims records guardo d'aquesta escalada al vessant oest de Roca Narieda. Potser l'època més recomanable és durant els matins dels mesos calorosos però com que sempre aném a deshora doncs la vam fer a l'ombra del Novembre.


Anàvem tres i recordo que en el L3 vam tenir que apretar de valent, i en l'últim vam disfrutar com uns nens, l'orella s'anomena, el nom més escaïents de tots els possibles. Recordo rialles inmenses quan en acabar aquest llarg, un de la cordada no podia tancar la mà de la botimenta que duia i li vam tenir que desfer el nus de la corda per poder rapelar, jeje!!



En diverses ocasions m'han comentat que hi han reposat els pitons, així que potser quan hi aneu en trobeu a faltar algun. Per la resta és una bona via.

Apa! Fins aviat i ...que tingueu sort.

5 comentaris:

Xavi ha dit...

Bon dia Lluís!

Amb en Raül hi vam deixar uns quants pitons, fa anys. Els que hi havia eren molt dolents i en faltaven alguns (la primera vegada que ja l'havia fet se me'n va quedar un a les mans fent un A0, això passa per no fer-ho en lliure!). L'últim llarg déu n'hi dó, a mi sempre m'ha costat enfilar-me per aquella fissura, però és molt bo.

Has vist la via nova? encara que serà millor deixar-la per al proper estiu. No som tant valents com vosaltres!

http://www.remi-thivel.com/topos/nouveautes/pages/neriada7amor.html

Per cert, diumenge vaig passar per la teva "empresa" però no hi eres, ja em va dir la nostra companya que estaves de pont.

Parce ha dit...

Ei Xavi. Sí, per això comento lo dels claus per que m'ho va dir i fa poc he llegit que en torna a faltar algun.

També he vist la 7d'Amor i sent de qui es hem fa més por que una pedregada. Jo hem conformo amb la de l'Indi al costat del Diedre Albal, que per cert, vaig començar a obrir-n'he una (el clau que marca a la seva ressenya) i hem vaig trobar coses rares i vaig preferir investigar/repetir abans que fer alguna cagada.

Doncs res, suposo que no tardarem en trobar-nos, jeje! Cuidat.

Xavi ha dit...

A la dreta de la del Indi hi ha un via començada per l'equip dels Minairons, de fa anys (un llarg obert). Dimecres passat vam estar reequipant vies a la Bucòlica i encara en parlàvem. Algun dia d'aquests es continuarà el projecte, però quan torni a fer bo.

Anònim ha dit...

9/6/2014
Al llarg 3 passat l'últim espit queda un clau ronyos i no hi ha res més fins a R. Cal apretar a la fisura que és força tècnica i no és fàcil insta.lar res. El company va col.locar un tascó (i encara em pregunto com ho va fer). Hi ha a la fisura la senyal del clau que havia abans i la veritat que si algú va a la via i el reposa estaria més civilitzada.
Pablo

Parce ha dit...

Gràcies Pablo per la informació actualitzada.
En aquesta via els claus van i venen.

Que hi farem!!