Entrada destacada

dimarts, 8 de novembre del 2011

Nova via. Sprint Final a l'Agulla del Gos.

Encara estic esbufegant. I és que m'ha anat del "canto d'un duro" que no faig un bivac improvitzat. Hauré de posar el frontal a la motxilla inmediatament.


Quan vaig fer la Cresta del Sol damunt les aigües de la Llosa del Cavall, hem vaig quedar mirant durant una bona estona el vessant sud de la mateixa. Unes fotogràfies i a estudiar posibles vies. Després d'una estona vaig veure que la proa de roca feia una forma de cap de gos, així, que m'he pres la llibertat d'anomenar-la l'Agulla del Gos.



En dos atacs, he obert una nova i exigent via de conglomerat molt bo... sorprenentment bo. Com que fa uns anys (Mar-08) ja en vaig obrir una (ja us la presentaré), aquest cop ja sabia on anava i el que hem trobaria, així que he apretat una mica més i he intentat posar pocs parabolts. Ara només em resta apurar en lliure l'últim llarg (avui no tenia temps) i posar-hi un parell de claus, que he passat sense clavar però queda massa exposat.



Apa! Fins aviat i ...algun voluntari?

NOTA del 29 de Novembre de 2011: Avui hem repetit la via i reforçat el L4 amb alguns pitons.

Realment ha quedat una bonica via, tota en lliure amb algun tram obligat. Que la disfruteu!

5 comentaris:

Llorenç ha dit...

ep!! aquesta ressenya ja tarda! a veure si l'haurem d'anar a fer a l'estiu! je je je!

bona feina...a veure si podem anar a fer-li una visita un dia d'aquests!

Parce ha dit...

Ei Llorenç. Jo vaig demanar un voluntari per anar-hi però aquí ningú s'apunta. Va diguem quan puges i l'aném a fer. Igualment tinc una questió que consultar-te i així ho veuràs in-situ.

Cuidat.

Llorenç ha dit...

..home, nosaltres pujem dissabte i anirem a Solsona a veure el passe del Paca....allà ens veiem i parlem!!!

Llorenç ha dit...

Bona feina! ara ja tenim escusa per anar a repetir-la, i saber quin es el grau obligat! je je je! te molt bona pinta...era una linea que demana una via ja feia dies!

Parce ha dit...

Llorenç, no t'ho vull dir per que disfrutaràs el doble passant en lliure. Hi ha presa i reposos per mirar-s'ho. Ah! i sé que ho pots fer, jeje!!

Si hi vas molt aviat hauràs de continuar per la cresta, que hem tingut problemilles per rapelar.

Cuidat.