Entrada destacada

dijous, 8 de març del 2012

15 anys de... la via del Lobo a la Paret de les Bagasses.

De camí cap a Àger, havia vist de lluny el congost de Terradets però mai havia quedat tant bocabadat amb una paret com el dia que vam aparcar-hi a sota per fer aquesta via. Quina tapia!! Renoi!!


Jo no hi havia escalat mai però el company estava fart, i suposo que la Via del Lobo era de les poques que li faltaven, així que em vaig deixar portar. Vaig fer-me els llargs més fàcils i crec recordar que em vaig pillar a tot el que passava de Vº. Quan en el L2 vaig tenir que tibar d'un monodit i només li donàven V+ ja vaig veure que aquí no regalaven res.

Apa! Fins aviat i ...només vam fer fins la Falsa Feixa, la part de dalt gairebé no es fa mai.

Nota (del 29 d'Octubre de 2014): Fixeu-vos bé amb aquesta foto i amb el desprendiment que si observa. Crec que la bavaresa del L2 d'aquesta via a desaparegut.


Estigueu molt al cas i sigueu prudents si la voleu afrontar.