Entrada destacada

divendres, 5 d’octubre del 2012

La Flipp Matinal a la Paret de Diables.

Suposo que tothom deu tenir aquella paret on totes les vies li costen i on sempre hi ha projectes pendents. Per mi aquesta paret negra és la Paret de Diables de Montserrat. Ja sigui per una cosa o per una altra, sempre ho acabo passant malament.


La Flipp Matinal és una via que m'ha costat molt de repetir, m'hi he baixat dues vegades, la primera (Juny-05) em vaig cagar jo i la segona (set-12) és va cagar el company. Finalment avui, tots dos, ens hem tret l'espineta (la meva tamany extra). Tothom diu que és molt guapa, ves... a mi no m'ho ha semblat tant, només el L5 i la meitat del L6 són realment molt bons, la resta... psha! suposo que la roca discreta tampoc hi ajuda massa.
 

L'hem fet sense clavar, amb moltes cintes (unes 20), tascons, friends (fins C3), aliens, quatre xapes recuperables i alguns cordinos fins (o molt fins) que hi ha caps de buril on ni xapes ni tascons escanyats hi van bé. La via està bastant bastant equipada però és antic i molt castigat, demana a crits una restauració. Hi ha passos molt llargs en els artificials (Ae+) amb diversos burils a punt de petar, en la part superior estan aparentment millor.



Les reunions tenen uns 7 burils (porteu mosquetons de sobres), menys l'R6 que només en té 3 i un amb la xapa petada, millor saltar-se-la i anar directament al cim. La guindola molt recomanable, les quatre primeres són completament penjades.


Apa! Fins aviat i vigileu amb la grimpada final.