Entrada destacada

dimarts, 5 de març del 2013

15 anys de... la Picnic al Serrat dels Monjos.

No és que fos un crack fent solitàries, però la tècnica ja la tenia dominada, i si les vies de Montserrat em feien respecte, afrontar-les en solitari ja eren paraules majors. Així que tenia que buscar una via fàcil i com que el company que em va venir a controlar estava lesionat i no podia caminar gaire, vaig escollir la clàssica del Serrat dels Monjos: la Picnic.

 
De la via trobareu informació de sobres per la xarxa, i no podia ser d'una altra manera ja que és molt repetida i bonica dins el seu grau. Recordo que el L3 tenia una bona apretada en el 6a però perfectament assegurat i la resta molt agradable.
 


La via està equipada però pels porucs o justets de grau podeu portar els tascons. Descens en rapel al final del torrent (40m).

Apa! Fins aviat i ara NO hi podeu anar que està prohibit (fa 15anys ni s'en parlava de les regulacions).

2 comentaris:

Jaumegrimp ha dit...

Una molt bona via la Píc-Nic!! ara dec ser molt poruc ja que el primer cop que hi vaig anar no dúiem mes que cintes i ens en vam anar amb la cua entre cames i quan l'he repetit la veritat que vaig agraïr el be que hi quéden tascons i friends!
Enhorabona per la solitària.

Parce ha dit...

Jeje!! Lo de porucs no va amb mala fe, però de vegades si no portem trastos ens sembla que ens faltarà quelcom... diguem que és més psicològic que una altra cosa.

Salut Jaume.