Entrada destacada

dijous, 14 d’agost del 2014

15 anys de... l'After Sun a Canalda.

Actualment gairebé no em queden vies fàcils per repetir a Canalda però fa 15 anys encara m'en quedaven algunes, així que tal dia com avui del 1999 vaig repetir l'After Sun en solitari. Per col.leccionar-la i per conèixer una mica més la paret ja que n'estava obrint una pel costat.


L'únic record que guardo de la via és una rabiosa panxa a l'inici del L1: vaig pensar que si era Vº ja calia que em calcés. Suposo que si de la resta no m'en recordo, es perque era més benèvol o menys obligat.



Apa! Fins aviat i vejam si la puc repetir algun dia i refresco la memòria, jeje!!

Nota (del 18 de Desembre de 2020): Repeteixo aquesta via fer refrescar memòria però ha estat com si la fes per primer cop: no recordava absolutament res, ens ha costat de trobar i fins i tot m'he perdut al L3 i hem hagut de rectificar. Encara flipo de com pujava per aquí en solitari l'any 1999: no és que sigui una via difícil però tampoc l'he trobat fàcil. 


Cosetes a comentar: L1 indefinit (petit esperonet allargat), L2 molt xulo, L3 ressenya original equivocada, després del diedre anar a la dreta (no a l'esquerra), L4 en lliure estratosfèric i en artificial compte. He rectificat la ressenya, així que us la podeu tornar a descarregar.