Entrada destacada

dijous, 9 de juny del 2016

Sistitrato al LibroAbierto.

Després d'una setmana horrible on les senyals han tornat apareixer (tres dies de malalts per casa, jo inclòs, i avaria del cotxe que m'ha deixat tirat), no em puc creure que hagi escalat la Sistitrato al LibroAbierto. Cordada de tres a Ordesa no mola però la oferta que  m'han fet els dos companys de cordada era impossible de refusar. Moltíssimes gràcies!!!


Gran i molt bonica via. Audaç, atrevida, atlètica, aèria i difícil fins l'últim sospir de paret. Tota ella despren maestria i el bon saber fer dels seus oberturistes (quins cracks!! Chapeau!!). Com que era el dolent de la cordada m'he autoadjudicat els primers llargs i la resta ho he pujat de segon tant dignament com he pogut, però estic super content perque fins i tot m'ha sortit en lliure, al límit però tota en lliure.


Cosetes a destacar. Inici per l'Anglada Cerdà. Compte amb la xemeneia del L2 és més difícil del que sembla. L5 difícil d'assegurar. L6 molt ben resolt, més fàcil del que sembla excepte el desplomet inicial. L7 dífícil i obligat. L8 extraodinari, desplomat i molt molt atlètic, sort que hi ha algun repòs per recuperar l'al.lè. I no baixar la guàrdia en el L9 perque també té la seva gràcia.


La via està poc equipada en general i les reunions s'han de reforçar o montar totes. Cal molt material i segons el nivell podeu afegir quelcom més al detall següent: tascons, friends fins C4 repetir fins C2, Aliens complert i repetir semàfor, alguna baga i cordino. Millor anar una mica bé de grau per disfrutar-la i tenir bona lectura de paret.


Apa! Fins aviat i els companys encara deuen riure ara amb la cara de pànic en el L8 ...uf uf!! (verda a tope, verda a tope, verda a tope, VERDA A TOPEEE!!)