Entrada destacada

dijous, 23 de gener del 2020

15 anys de... la UES a l'Esperó de les Orenetes.

Si no vaig errat, la UES a l'Esperó de les Orenetes va ser la segona via oberta amb un estil de vies amables i llargues que actualment hi ha pels Esplovins d'Oliana (la primera, aquesta). Jo vaig fer la meva repetició avui farà 15 anys i certament en guardo pocs però bons records.


Recordo que feia una mica de respecte fer tants metres en els dies curts d'hivern però la via és bastant ràpida de fer. La part inferior la recordo tombada i fàcil i, la part superior més vertical, bonica i amb bon ambient. També recordo la feixa intermitja: més gran del que m'esperava i que obligà a plegar cordes i calçar espardenyes per seguir.


Apa! Fins aviat i... avui dia prestar atenció en encertar la continuació correcta degut a les vies que segueixen només la part superior (com per exemple, aquesta).