Entrada destacada

dimecres, 13 d’abril del 2011

15 anys de... El Señor de los Bordillos a la Roca dels Arcs.

Aquest dia vaig descobrir unes quantes coses, algunes d'elles les he superat, altres les he assimilat i les darreres continuo sense soportar-les.


El Señor de los Bordillos és una excel.lent via equipada. Molt vertical, primera de les coses que vaig descobrir i que ja he superat. Molt mantinguda, segona cosa que vaig descobrir i que hem va deixar una botimenta de braços que encara hem deu durar però que ja he assimilat. I roca mooolt gastada, cosa que no suporto i si fa quinze anys ja estava així no hem puc imaginar com deu estar ara. Alguns ja parlen de pujar-li un grau a totes les tirades.



Apa! Fins aviat i... fora el magnesi.

Nota (del 5 de Novembre de 2014): No m'hauria pensat mai  que tornaria a repetir aquesta via, però ves per on, avui ho he fet. Tot i els 18 anys de diferència, m'he tornat a pillar a tot el que passava de 6a.


I és que la roca continua estant igual de gastada que aleshores, almenys ens els trams difícils que és on importa, jeje!!!