Entrada destacada

dissabte, 16 de juliol del 2011

Nova via. Si us Plau, la Clau al Santuari de Lord.

El lloc on s'alça el Santuari de Lord és un entorn dels més feréstecs de la meva comarca. Proper a St. Llorenç de Morunys però aïllat d'aquest per arrodonides crestes i profundes vallanques. Talaïa privilegiada sobre el bonic pantà de la Llosa del Cavall i la vall del Cardener.


Aquí us deixo l'última via oberta a la Rua del Roig, un formidable mur de conglomerat que no té res a envejar de les millors plaques montserratines.



 Si us Plau, la Clau són 70m d'escalada bonica, ben assegurada que permet apretar al gust de cadascú. Després de quatre dies en solitari i d'algun contratemps, avui amb companyia, l'hem reforçat, alliberat i encadenat.


Apa! Fins aviat i ...encara queden pedres pecioses.

6 comentaris:

paca ha dit...

...jo tambe he estat avui en un santuari molt apropet del teu, i si,en el lloc on estic obrint,encara queda pedra preciosa...i desplomada!!!!!

Sols Ona i Paret

Ens veiem!!!

Joan Baraldes ha dit...

felicitats per la via,
A veure si els que només fem V+ i podem anar amb els estreps !

salut i a tibar

Parce ha dit...

Ostia Paca això s'avisa!!..... hem fas més por que una pedregada tu obrint per la comarca, jeje!!
Doncs res, si et puc donar un cop de mà ja m'ho diràs.

Crec que V+ amb estrep passareu de sobrés però val la pena apretar una mica més per disfrutar de valent.

Salut.

Llorenç ha dit...

je je je!!! una linea molt guapa! caldrà anar a treure-hi el cap...tot i que ara marxem de vacances!!! al tornar tenim feineta nova! merci!

Llorenç ha dit...

ep!!! ja l'hem repetit!!! felicitats!!! pel grau obligat...uf!! V/V+, però en el segon llarg cal anar molt tranquil en el V!!!!

Parce ha dit...

Aquí hi ha la virtud de l'escalador... anar tranquil, jeje!! i encara vaig col.locar algun parabolt de més en el 6b que si hagués pogut m'he l'hauria estalviat.

Gràcies per repetir-la. Fins aviat.