Entrada destacada

dimecres, 10 de juliol del 2013

Club Paraiso a la Paret de Benavent.

Mes de Juliol personalment atípic. Tinc el cap i el cor en altres qüestions però una escaladeta de tant en tant també va bé per tenir la dosi setmanal d'adrenalina. I mai millor dit amb la via que em repetit avui a la Paret de Benavent a Comiols: la Club Paraiso, via que tenia a la llista des de temps inmemorials.


Petita joia enverinada on darrera un grau benèvol, apretat però benèvol, amaga una escalada sinuosa, tècnica i de moviments precissos, sovint amb l'assegurança a can pistraus. Menys l'últim llarg de tràmit, la resta m'ha agradat moltíssim, i més quan el pas d'artificial del L2 m'ha sortit en lliure (de segon).


Roca molt bona, molt compacta però amb una mica de líquen. La ressenya original diu que està equipada... eh! ni cas! Nosaltres hem posat trastos a tots els llargs i poca broma si només es vol fer amb cintes. Jo recomano dur tascons (mitjans i petits), Friends (fins C1), Aliens (semàfor) i cordinos prims. Cintes molt llargues i compte amb el fregament.


Apa! Fins aviat i sortireu llicenciats amb la col.locació de tascons... abstenir-se el que només disposin del nivell bàsic, jeje!!