Entrada destacada

dilluns, 6 d’octubre del 2014

15 anys de... la Grito Primal a la Palleta.

 Amb aquesta via, fa 15 anys, em vaig estrenar a la Roca de la Palleta a Montserrat. La Grito Primal és la més exigent (en conjunt) de totes les vies del lloc: una autèntica obra d'art relativament poc repetida. Tinc ganes de tornar-la a fer però sempre penso que encara no tinc el nivell.


Quan dic nivell, vull dir nivell per poder-la encadenar, ja que el L1 és un autèntic desafiament a la continuitat i per pujar pillant-me no vull (que ja ho vaig fer un cop). La resta afluixant progresivament però amb els avantbraços rebentats costen lo seu.


Apa! Fins aviat i alerta amb la primera xapa ...està super amunt.

3 comentaris:

PASTES ha dit...

Eeiiii el primer llarg no era 6b?????

Salut i atibar-li

Parce ha dit...

6b?!? Si home!! Ni de broma!!! Jejeje!!

Anònim ha dit...

La vida ha subido el grado también 👍🤣🤣