Entrada destacada

divendres, 19 de desembre del 2014

15 anys de... l'Aresta Brucs de la Vespa i l'Ag. SenseNom.

Recordo que el 19 de Desembre de 1999 feia un dia lleig amb ganes: fred, humit, enboirat, etç. I suposo que vaig anar a parar a Montserrat perque per la meva terra encara devia ser pitjor. Així que vaig decidir fer les meves primeres Arestes Brucs, la de la Vespa en solitari i la de l'Agulla SenseNom amb una cordada de tres (motivats com jo) que em vaig trobar.


A la Vespa vaig flipar en colors amb l'escalada fina i les poques assegurances de la via o de la variant, perque la via original puja una miqueta més a l'esquerra. I de l'Agulla SenseNom com que és molt fàcil, les assegurances no es troben tant a faltar però no us penseu que n'hi hagi moltes més.


Apa! Fins aviat i... així que alerta, que són exposades les dues.

Nota (del 18 de Març de 2016): Avui he repetit l'Aresta Brucs de la Vespa pel recorregut original però montant la reunió a la variant.


Anotar que aquest L1 original no és molt difícil i si molt exposat, la variant tampoc és que sigui molt diferent però els dos o tres parabolts que hi ha donen més 'vidilla'.