Entrada destacada

dilluns, 20 de juliol del 2015

Trio, póquer o repóquer?

A la vida s'ha de tenir objectius i en escalada aquets objectius són del tot necessàris per mantenir la motivació i les ganes de seguir endevant. Fa uns anyets vaig complir-ne un dels que tinc i amb el canvi de vida que he tingut aquest any pensava que hauria de deixar la resta al tinter.


Però els trens passen i quan ho fan s'ha de fer tot el possible per agafar-los. Així que fa uns dies he tingut l'oportunitat de complir un dels objectius més bonics que tenia a la cartera: fer totes les Rabadá's. Per alguns un trio, per altres un póquer i pels més ambiciosos un repóquer.


Rabadá Navarro de l'Esperó del Gallinero a Ordesa feta el 18 de Juny de 2005.

Rabadà Navarro del Fire de Riglos feta el 14 d'Abril de 2006.

Esperó Nord del Puro de Riglos feta el 12 d'Agost del 2007.

La Brujas al Tozal de Mallo d'Ordesa feta el 27 de Juny de 2013.

i de fa poc la Rabadà Navarro de la cara Oest del Naranjo de Bulnes.



Potser no sembla gran cosa però jo estic plenament orgullós de la meva petita gesta i em trec el barret davant el tremp que van demostrar aquest parell de manyos (i amics en algunes vies). Chapeau!!!!!


Vist amb la perspectiva del temps que pot desdibuixar-ho bastant, personalment crec que la més difícil de totes és la de l'Esperó del Gallinero: possiblement la que s'ha mantingut més intacta de totes encara que estigui bastant clavada. I la més fàcil, l'Esperó Nord del Puro de Riglos: per una persona com jo acostumat a l'escalada canaldera, em va semblar una bonica passejada a l'ombra.


Apa! Fins aviat i ara toca anar pel següent... que ves a saber quin serà.

7 comentaris:

Els Visas ha dit...

FELICITATS LLUIS !!!!!
Aquests és un somni que tenim molts escaladors, seguir les activitats d'aquests monstres de l'escalada.
Dels rabada Navarro vaig quedar-me amb el poquer i dubto poder arribar a fer el repoquer (se m'està passant l'arros).
Bones escalades.
Josep Estruch

CLASSIC CLIMBER ha dit...

Me catxis!!. Encara em falta la Brujas, però la resta ja està al sac.
Felicitats Parce!!.

PAU

PASTES ha dit...

Felicitats fera!!!!!

karles ha dit...

Els reptes son per acomplir-los: felicitats.

Jo n'he fet cap d'aquestes (i crec que ja no les faré).

Et proposo el repte de fer la 1ª via oberta Rabadá-Navarro que varen obrir a Mezalocha (Saragossa). Jo allí sols he fet l'Original i deusnidó!

El meu amic de la zona em comenta que "el paso del humo" fa "gracia".
Si et fa gracia, et passo info de la zona.

krls

Anònim ha dit...

Enhorabuena por el repoker!

Si te interesan la Original y la Edil con el sello Rabadá en la pared del Moro en Mezalocha se hacen sin problemas las dos en el día y están reequipadas con paraboles, eso sí Mezalocha es puro barro aragonés.

Las he hecho varias veces pero no me importa repetir si es para acompañarte.

Saludos, Chavi

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Parce!!!

Records!!!

Gerard T.

Parce ha dit...

Grácies companys. De moment em comformo amb el repóquer, que no és poc, i us animo a que ho aconseguiu.