Entrada destacada

dilluns, 25 de novembre del 2019

La Bartolo Pérez Pérez a La Cajoleta.

Ni de bon tros la idea inicial era fer la Bartolo Pérez Pérez a La Cajoleta però quan m'he adonat de l'error ja estava massa enmarronat per baixar i un burilet a la punta d'una panxa m'animava a seguir. Així que, em posat el mode rastrejador de xapes rovellades i xino xano em anat tirant amunt.


La via m'ha semblat molt xula però la verticalitat s'acaba tant ràpid que et deixa amb la trempera a mitges (els que teniu nens petits segur que m'enteneu). L1 clarament més difícil que els altres dos amb un parell de tramets en artificial equipat que en lliure prou podríen rondar el 6c. Els altres dos llargs són molt més tombats i fàcils però igual de bonics (la guia presenta alguns errors).


M'ha sorprès la quantitat i qualitat de forats existens per poder reforçar amb flotants, així, cal dur friends fins C2, Aliens (algun de repetit també pot anar bé) i bagues primes per merlets. Roca molt bona en general.


Apa! Fins aviat i ...xapes rovellades, sí, però en bon estat.