Entrada destacada

dijous, 16 d’abril del 2020

Concurs de confinament (edició Canalda).

Vinga genteta, que això va per llarg. I per animar-vos us proposo un concurs fotogràfic amb vies de Canalda: tant sols m'heu de dir el nom de la via.

Hi ha deu fotos i optindrà premi qui n'endevini més amb un mínim de cinc, qui les endevini totes deu tindrà premi especial. I aquests són els premis que tinc pensats.


Tants tascons com respostes endevinades.


Premi especial per qui les endevini totes.

Som-hi, aniveu-vos. Com ha pista dir-vos que totes les vies han sortit publicades al blog. Busqueu, xafardegeu, amplieu fotos, fixeu-vos en els detalls i aposteu. Aquí van:


1) 1879
acabant el L4.




2) Atlanta
meitat del L4.




3) Dimensió Aproximada
meitat del L1




4) Dinastia
Inici del L1




5) Diedre Raspinell
inici del L4




6) Via de la Rita
final del L1




7) TIM
inici del L1




8) Tirant pel Dret
final del L1




9) Torrente de Flujo
meitat del L1




10) Víctimes del 92
final del L6

Quants dies voleu de marge per respondre? ... fins el 15? el setze us escric les respostes al post i el 17 sortirà una nova piulada, ok?

Apa! Fins aviat, sort i ...si aneu molt perduts ja us donaré alguna pista més, jejeje!!

I la guanyadora és...     ... l'Ingrid!!! amb vuit encerts, molt bé, l'enhorabona. Quan tot hagi passat farem l'entrega de premis. Gràcies a l'Aniol per participar amb cinc encerts (aprovat justet justet, eeeh?) i a tots els que heu rumiat una estona, jeje!!! espero que us hagi agradat (almenys les fotos).




10 comentaris:

CLASSIC CLIMBER ha dit...

Diria que la foto 1 és la via Dinastia. En tot cas aquesta foto no la tinc. A veure si me l'envies, jejeje.

Aniol ha dit...

1:dinastia
2:ataraxia
3:dimensio aproximada
4:cherokee express
5:diedre respinell
6:via de la rita
7:amanita
8:kavernicola
9:torrente de flujo
10:victimes del 92

Íngrid ha dit...

1-1879 Canalda
2-Atlànta
3-Dimensió Aproximada
4-Dinastia
5-Diedre Raspinell
6-Via de la Rita
7-Vell Podrit
8-Via de l’Ignasi
9-Torrente de Flujo
10-Víctimes del 92

Mohi ha dit...

La 8 encara no l'ha encertat ningú veig... :P

Parce ha dit...

Mmmmmmmhhh!!! A veure si us animeu vosaltres dos ...que n'hi ha que ja han fet la seva aposta. Som-hi va, que és gratis, jeje!!!!

Aniol ha dit...

Parce, no se't acudeixi crear un pseudònim per guanyar el concurs, per una vegada que tenim la oportunitat de cardar-li material a un mataruc..

laura pi ha dit...

Em falta encara molt de navegar per aquestes baumes abans de poder-ne distingir els seus camins, així que m'abstinc de suposicions. Només una afirmació, vull anar a la número 5, m´encanta la foto!!!

Encuriosida pels resultats

Aniol ha dit...

Vaya memòria que tinc, i això que 7 les havia repetit.. Jejejeje.

Parce ha dit...

Ànims Aniol, no tot està perdut. Jejeje!!!

Íngrid ha dit...

Toma!! Si és que tinc un bon mestre.... M’has d’acompanyar a la Tirant pel Dret, m’ha fet pensar molt! ;)