Entrada destacada

dijous, 6 de maig del 2021

Només hi ha que funcionaris i jubilats i la Dersu Uzala a Coll Roig.

Després de les emocions fortes de dilluns, avui tocava escalada 'plaisier', i quin millor lloc que Coll Roig a Montgrony. Jo pensava que estaria sol com un mussol però per sorpresa meva el lloc estava a petar: fins a set cordades he contat... increïble.

Per uns moments he pensat en canviar de lloc però finalment m'he senyit al pla inicial: la Només hi ha que funcionaris i jubilats primer i, després la Dersu Uzala. Escalada agraïda, disfrutona, ben assegurada, amb roca bona i sense patir poc ni molt. Amb una desena de cintes+R. fareu de sobres.

Apa! Fins aviat i continuo quedant-me flipat amb la desmesura d'assegurances del lloc... amb el que jo treuria, n'obriria quatre més, jejeje!!




2 comentaris:

Miquel Vilaplana Abadal ha dit...

Hola Lluís: algún dia hauràs de parar però d'aqui a molt de temps.... Jo ja ho he hagut de fer, però sense nostàlgia, he escalat moltíssim i amb bons companys com tu!

Parce ha dit...

Miquel, espero allargar la corda tant com ho has pogut fer tu. Una gran gran abraçada i molts records.