Entrada destacada

dimarts, 12 de desembre del 2023

Integral Mistinc Wall a la Pala Alta.

Després de la trompada de l'altre dia, avui tocava veure com responia la carcanada, així que em deixat les boires a les fondalades (del Segre) per enlairar-nos fins el Montroig. Després de rumiar-m'ho una mica, he decidit posar-m'he a la Integral Mistinc Wall  a la Pala Alta (o Mistic Wall, no ho sé ben bé).


Vieta ni massa fàcil ni massa difícil, ni massa equipada ni massa poc equipada i ni massa curta ni massa llarga. Prou bonica per anar-la a fer, prou variada per disfrutar i prou ràpida per fer-ne una altra de la zona. Jo destacaria el L3 com el més exigent i on el primer de cordada haurà d'assegurar convenientment el flanqueig pel de segon.


Cal dur com a mínim Aliens i friends fins el C2 (C3 i tascons opcionals). Roca molt bona i peu de via moooolt herbós i punxent (jo he començat des de la via veïna i a la dreta). Possible escapar-se per la feixa (final original).



Apa! Fins aviat i ...a la carcanada encara li falta però per recuperar la confiança li falta més, snif, snif!!!