Entrada destacada

dimecres, 5 d’agost del 2015

15 anys de... la Impresions a les Agulles d'en Custodi.

L'any 2000 no va ser un any especialment productiu en l'obertura de vies per part meva, de fet, aquesta va ser l'única que vaig obrir. Una via oberta amb un sol atac i aprofitant l'ombra matinal. Jo pensava que la paret era més llarga fins que em vaig adonar que era una agulla ja que la perpestiva enganyava d'una forma sorprenent.


La Impresions a les Agulles d'en Custodi és una via desequipada principalment de fissures i bavareses. A mi, personalment m'agrada, suposo que per això l'he repetit en dues ocasions (set- 00 i Jun-09). El descens el farem per la mateixa via en tres rapels, en el segon haurem de pendular una mica (preveure baga per la sabina somital).


Apa! Fins aviat i ... 6b no obligat si som hàbils amb el material.