Entrada destacada

dilluns, 30 de setembre del 2013

15 anys de... l'Anglada Guillamón del Faraó.

Després de perdre la por en la primera solitària a Montserrat, desitjava fer quelcom més interesant i vaig decidir perdrem (i mai millor dit) pels camins i canals del massís. La idea inicial era escalar l'Anglada Guillamón del Faraó entrant per la Temple del Sol del Faraonet i seguir cap el torrent del migdia per dormir a la bauma dels Plecs del Llibre i pujar al Montgròs l'endemà.


La integral va resultar molt agradable amb dos llargs més picantons que la resta: el L1 de la Temple per lo mantingut que és i l'artificial de l'Anglada per que només duia tascons i no sempre quedàven bé (algun friend no m'hagués anat gens malament). El problema va venir després.


Per resumir l'aventura us diré que no sabia quin camí havia d'agafar (embolic de corriols al Coll de Mosset), vaig acabar baixant de nit pel Joc de l'Oca, dormint a Can Jorba, pujant l'endemà pel camí dels francesos fins els Plecs, no vaig saber trobar el trencant (amb les lletres ben grosses) del Montgròs i reventat com estava, vaig tornar a baixar per anarmen cap a casa emprenyat com una teia per la caminada inútil i dient-m'he que mai més em tornaria a passar una cosa així.

Apa! Fins aviat i ...primera i única vegada que m'he perdut a Montserrat.