Entrada destacada

divendres, 28 de novembre del 2014

15 anys de... la Cop de Sort a Canalda.

Com passa el temps, redéu!!! Ja fa 15anys que vaig obrir aquesta via a Canalda just al costadet d'una gran clàssica com és la Directa Estel però que en cap moment la molesta i permet anar-hi en cas d'anar maldades.


La Cop de Sort la vaig obrir en cinc atacs, i és que col.locar els espits al lloc adient em feia suar la gota gorda. Com que l'últim llarg no em va agradar com el vaig deixar, anys més tard vaig redreçar-lo una mica subtituint una grimpada per un boix (prou adrenalítica), per un parell de passos d'Ae (prou llargs).


Ara queda una bonica via semiequipada, difícil (sobretot la sortida de l'Ae del L4) i sobre una roca molt bona. No us oblideu els tascons, els friends fins C2 i un grapat de cordinos i bagues.

Apa! Fins aviat i llàstima que es repeteixi tant poc,jeje!! ...jo prou ho vaig fer (Nov-06).

Nota (del 25 de Març de 2023): El company m'ha dit que folia fer una via meva i jo tenia ganes d'anar a Canalda, així que, 24 anys després de seva obertura i 17 anys després d'haver-la repetit, torno avui a disfrutar i patir d'aquesta bona via injustament oblidada (l'edat no perdona).


Tot a lloc i graduació ajustada. Alguns passatges que recordava difícils no m'han costat tant i altres que no recordava m'han fet pujar els color. Déu ni do de com anava per aquestes contrades.