Entrada destacada

diumenge, 5 d’abril del 2015

15 anys de... cóctel de vies a Frares Sud.

Fa 15 anys vaig plantar-me en una de les regions de Montserrat que encara no em coneixia, Frares Sud, per fer-hi un cóctel de vies ben boniques i que em van tenir enfeinat aquesta llargua jornada de la primavera de l'any 2000.


Vam començar el dia per la Normal a l'Agulla Inferior del Pas del Príncep. Vieta molt fàcil i curta sense més pretencions.
I vam seguir per l'estrella de la jornada: la Guash Santacana a l'Agulla Gran del Pas del Príncep. Gran clàssica de la regió. Vertical, atrevida i en aquells dies amb uns burils que feien més por que una pedregada (i si no vaig errat encara en fareu servir bastants).


Després de dinar, vam anar a la Monja a fer l'Anglada Vergés. Aresta brucs autèntica que entra per l'ombrívola vessant est de l'agulla. Via equipada (amb alegria i antigüalles) i fàcil tret de l'inici i el final.
I per acabar i ja que estàvem al collet amb el Bisbe, vam fer-hi la via Normal. Fàcil i gran clàssica també de la regió i del massís.


Apa! Fins aviat i ...em vaig ben guanyar el sopar, oi?